ZALOGUJ SIĘ
Zamknij
9 lipca zaktualizowaliśmy naszą politykę prywatności. Co się zmieniło?
  • Dodaliśmy informacje dotyczące przetwarzania danych otrzymanych przez Apple,
  • zaktualizowaliśmy informacje dotyczące danych przetwarzanych podczas interakcji z AI i jak je chronimy
  • doprecyzowaliśmy zasady retencji danych.
Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią polityki prywatności.

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych w ramach serwisu internetowego ua-pl.eTutor.pl (dalej jako: serwis lub platforma) i usług świadczonych przez ТОВ «LangMedia»

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Użytkowników (zwanym dalej Usługodawcą) jest:

ТОВ «LangMedia»
вул. Рапацького, 5
53-021, Вроцлав
ІНПП: 6711762204, REGON (ЄДРПО): 320522802
KRS (Національний судовий реєстр): 0000306795 (VI Господарче відділення KRS (Національний судовий реєстр) при Районному суді міста Вроцлав-Фабрична)
статутний капітал 113 400 злотих
e-mail: dopomoga@etutor.pl
tel: +48

Aby uzyskać więcej informacji, możesz skontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - e-mail Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail. Adres korespondencyjny: Inspektor Ochrony Danych ТОВ «LangMedia», вул. Рапацького, 5, 53-021, Вроцлав.

W niniejszej Polityce Prywatności skrót “RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Bezpieczeństwo danych

Pracownicy Usługodawcy upoważnieni do przetwarzania danych osobowych odbywają przeszkolenie zgodnie z wewnętrzną Polityką Bezpieczeństwa i podpisują oświadczenia dotyczące zachowania w tajemnicy danych osobowych.

Serwery, na których przechowujemy dane osobowe zlokalizowane są na terenie Unii Europejskiej.

Stosujemy zabezpieczenia techniczne i kryptograficzne chroniące przetwarzane dane przed niepowołanym dostępem, zmianą lub usunięciem. Regularnie instalujemy poprawki bezpieczeństwa na serwerach.

W związku z wykorzystywaniem przez Serwis algorytmów sztucznej inteligencji (AI) opartych o zewnętrzne modele takie jak GPT-4 dostarczany przez Open AI, w celu prowadzenia konwersacji z Użytkownikiem w trakcie wykonywanych lekcji (questy), Usługodawca zapewnia, że podawane przez Użytkownika wówczas dane przekazywane za pośrednictwem API są anonimizowane lub pseudonimizowane zawsze, gdy jest to możliwe, aby ograniczyć możliwość identyfikacji osób, których dane dotyczą.

Jednocześnie informujemy, że ze względów bezpieczeństwa i ochrony prywatności Użytkowników, nie należy przekazywać w ramach konwersacji żadnych danych osobowych, ani informacji umożliwiających identyfikację osób fizycznych.

Bezpieczeństwo płatności

W przypadku transakcji płatniczych, dane takie jak na przykład numer karty płatniczej nie są przetwarzane na naszych serwerach, a jedynie na serwerach upoważnionych firm obsługujących płatności. Podmioty obsługujące płatności stosują zabezpieczenia zgodne z wymogami prawa i regulacjami organizacji wystawiających karty płatnicze. Otrzymujemy od tych podmiotów informacje na temat statusu poszczególnych transakcji płatniczych

Płacąc przez PayPal, szczegóły płatności przekazywane są do Paypal (Europa) S.a.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg. Przekazanie następuje zgodnie z art. 6, ust. 1 lit. b RODO i tylko w zakresie, w jakim jest to konieczne do przeprowadzenia procesu płatności. Aby uzyskać dalsze informacje na temat ochrony danych, zapoznaj się z polityką prywatności PayPal:
www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacy-full

Płacą przez PayU, szczegóły płatności przekazywane są spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, NIP:779-23-08-495, krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP1/2012. Przekazanie następuje zgodnie z art. 6, ust. 1 lit. b RODO i tylko w zakresie, w jakim jest to konieczne do przeprowadzenia procesu płatności. Aby uzyskać dalsze informacje na temat ochrony danych, zapoznaj się z polityką prywatności PayU:
https://poland.payu.com/zasady-prywatnosci-w-payu/

Jakie informacje są zbierane?

Gromadzimy dane dotyczące Ciebie gdy korzystasz z naszych serwisów internetowych i aplikacji, zakładasz konto w jednym z naszych serwisów, zapisujesz się do newslettera, bierzesz udział w konkursach lub kontaktujesz się z nami.

Dane podawane podczas zakładania konta

Podczas zakładania konta prosimy Cię o podanie następujących danych:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • hasło dostępu.

Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak bez nich nie będziemy mogli zawrzeć umowy prowadzenia Twojego konta na platformie, ani świadczyć Ci usług dostępu do płatnych kursów.

Przy rejestracji konta w celu identyfikacji w serwisie ua-pl.eTutor.pl nadawany jest automatycznie przez Usługodawcę lub samodzielnie przez Użytkownika Login stanowiący indywidualną nazwę Użytkownika. Po rejestracji możliwa jest jednorazowa modyfikacja Loginu przez samego Użytkownika (za wyjątkiem użytkowników uprzywilejowanych).

W przypadku konta użytkownika uprzywilejowanego, który ma dostęp do panelu administrującego w serwisie ua-pl.eTutor.pl, niezbędne jest również podanie numeru telefonu, na który każdorazowo będzie wysłany przez Usługodawcę SMS z kodem w celu weryfikacji osoby korzystającej.

W niektórych przypadkach, za uprzednią zgodą Użytkownika, konta zakładane są na podstawie danych powierzonych nam przez pracodawcę Użytkownika lub inny podmiot opłacający kurs w imieniu Użytkownika.

Opcjonalne dane konta podawane przez Użytkownika

Po założeniu konta możesz uzupełnić swój profil o opcjonalne dane:

  • zdjęcie (awatar) - widoczne publicznie,
  • numer telefonu (z zastrzeżeniem opisanego wyżej przypadku użytkownika uprzywilejowanego),
  • adres korespondencyjny,
  • płeć,
  • rok urodzenia.

Umożliwiamy logowanie się do serwisu za pośrednictwem zewnętrznych serwisów takich jak Facebook, Google oraz Apple. W takim przypadku otrzymamy podstawowe dane z Twojego konta, takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail lub alias e-mail w przypadku Apple. Nie pozyskujemy takich danych jak hasło, zdjęcia, ani innych danych z serwisów zewnętrznych.

Administrator umożliwia logowanie się do serwisu ua-pl.eTutor.pl za pomocą:

  • opcji Facebook Connect oferowanej przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA lub, dla użytkowników mieszkających w UE – Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia (dalej: Facebook). W przypadku korzystania z niej nie jest wymagana dodatkowa rejestracja. W celu zalogowania się Użytkownik zostaje przekierowany na stronę portalu Facebook, na której może się zalogować, podając swoje dane Użytkownika i w ten sposób Użytkownik loguje się do swojego konta w serwisie ua-pl.eTutor.pl. Dalsze informacje na temat portalu Facebook i ustawień prywatności można znaleźć w wytycznych ochrony danych pod adresem https://pl-pl.facebook.com/about/privacy/update
  • konta Google oferowanego przez Google Ireland Ltd. (Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, Ireland (dalej: Google). W przypadku korzystania z niego nie jest wymagana dodatkowa rejestracja. W celu zalogowania się Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Google, na której może się zalogować, podając swoje dane użytkownika i w ten sposób Użytkownik loguje się do swojego konta w serwisie ua-pl.eTutor.pl. Dalsze informacje na temat Google i ustawień prywatności można znaleźć w wytycznych ochrony danych pod adresem https://policies.google.com/privacy.
  • funkcji Apple ID (Sign in with Apple) oferowanej przez Apple Distribution International Limited, z siedzibą przy Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Irlandia (dalej: Apple). W przypadku korzystania z niego nie jest wymagana dodatkowa rejestracja. W celu zalogowania się Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Apple, na której może się zalogować, podając swoje dane użytkownika i w ten sposób Użytkownik loguje się do konta w serwisie ua-pl.eTutor.pl. W takim przypadku otrzymamy podstawowe dane z Twojego konta, takie jak imię i nazwisko oraz adres e-mail lub alias e-mail. Logując się za pośrednictwem Apple możliwe jest skorzystanie z opcji „Ukryj mój adres e-mail”, dzięki której Apple tworzy unikalny adres e-mail-alias, który przekierowuje na prawdziwy adres e-mail Użytkownika i w ten sposób nie dochodzi do przekazania prawdziwego adresu e-mail, o ile Użytkownik sam go nie ujawni. Dalsze informacje na temat Apple i ustawień prywatności można znaleźć w wytycznych ochrony danych pod adresem: https://www.apple.com/legal/privacy/pl/

Treści przesyłane przez Użytkownika

W trakcie gdy korzystasz z naszych usług, zbieramy i przetwarzamy następujące dane:

  • historii dokonywanych w serwisach zamówień i płatności, w tym dane wpłacającego (w przypadku wpłat na nasze konto bankowe są to imię, nazwisko, adres, numer rachunku bankowego),
  • komunikacja z Tobą skierowana do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej, modułu wiadomości w serwisie, formularza kontaktowego, czatu, portali społecznościowych oraz przez telefon,
  • adresy IP i informacje na temat urządzeń, za pomocą których korzystasz z naszych usług,
  • historia korzystania z serwisów i aplikacji mobilnych Usługodawcy,
  • historia nauki (w tym informacje na temat przerabianych lekcji, ćwiczeń i testów, wykonywanych powtórek, poznanych słów i konstrukcji gramatycznych, wypracowania i nagrania),
  • historia zapytań wyszukiwania w ramach serwisów, w tym także w ramach słownika Diki,
  • wiadomości i komentarze publikowane w dziale pytań językowych, na forum, w dziale sugestie,
  • wiadomości przesyłane pomiędzy Użytkownikami za pomocą platformy,
  • wyświetlenia reklam i treści oraz interakcja z nimi,
  • listy słownictwa i elementów gramatycznych, a także inna zawartość, którą przechowujesz na platformie.

Prywatne wiadomości wymieniane pomiędzy Użytkownikami traktowane są jako poufne i nie są udostępniane osobom trzecim bez Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji wymaganych odpowiednimi przepisami prawa.

W ramach Serwisu dostępna jest funkcja zapraszania osób nie posiadających jeszcze konta w naszym serwisie, w ramach której możesz podać adresy e-mail znajomych w celu wysłania do nich zaproszeń polecających nasze usługi. Podane adresy wykorzystywane są w celu wysłania zaproszenia w Twoim imieniu.

Logi

Podczas korzystania z Serwisów, każdorazowo po przesłaniu żądania do serwera Usługodawcy, mogą być zapisywane następujące informacje:

  • data i godzina przesłania żądania,
  • treść i status żądania (na przykład adres URL odwiedzanej strony wraz z dołączonymi parametrami),
  • adres IP komputera, z którego przesłano żądanie,
  • ilość danych przesłanych w odpowiedzi,
  • nagłówki przesyłane przez urządzenie użytkownika (określające m.in. przeglądarkę, system operacyjny, ustawiony język, stronę z której nastąpiło przekierowanie, zawartość ciasteczek).

Ciasteczka (cookies), pamięć przeglądarki i pamięć podręczna urządzenia, tagi pikselowe

Aby serwis ua-pl.eTutor.pl mógł prawidłowo funkcjonować, korzysta z plików Cookies.

Cookies to pliki pobierane na Twoje urządzenie (komputer lub urządzenie mobilne) służące przechowywaniu danych, które mogą następnie być aktualizowane i pobierane przez podmiot odpowiedzialny za ich instalację.

Ciasteczka używane na naszej stronie dzielimy na:

  • Ciasteczka niezbędne – ich obecność jest wymagana do prawidłowego działania i wyświetlania serwisu. Zazwyczaj ustawiane są w odpowiedzi na konkretne działania użytkownika, traktowane jako żądanie usług, takich jak ustawienia preferencji prywatności, logowanie czy wypełnianie formularzy. Co istotne – nie przechowują one żadnych danych osobowych. Nasz serwis nie może poprawnie funkcjonować bez tych ciasteczek.

oraz pozostałe (opcjonalne), które wykorzystujemy jedynie wówczas, gdy wyrazisz na to zgodę:

  • Ciasteczka funkcjonalne – wykorzystywane są w celu poprawy funkcjonalności oraz personalizacji strony. Mogą pochodzić bezpośrednio od nas lub od podmiotów, których usługi wykorzystujemy w naszym serwisie. Brak zgody na tego typu ciasteczka może sprawić, że niektóre elementy serwisu nie będą działać poprawnie.
  • Ciasteczka techniczne – umożliwiają użytkownikowi poruszanie się po serwisie i korzystanie z różnych opcji lub usług w nim istniejących, takich jak kontrola ruchu i transmisji danych, identyfikacja sesji, zliczanie odwiedzin, czy korzystanie z elementów bezpieczeństwa podczas nawigacji.
  • Ciasteczka preferencyjne– zapamiętują informacje, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do usługi, z pewnymi cechami, które mogą odróżniać jego doświadczenia od doświadczeń innych użytkowników, takimi jak język, wygląd lub treść usługi w zależności od rodzaju przeglądarki, za pośrednictwem której użytkownik uzyskuje dostęp do usługi lub regionu, z którego jest dostępny.
  • Ciasteczka analityczne– dostarczane przez nas lub podmioty trzecie, pozwalają nam określać ilość użytkowników, a tym samym przeprowadzić pomiar i analizę statystyczną korzystania przez użytkowników z oferowanych usług. W tym celu analizowane jest Twoje przeglądanie naszej witryny internetowej, aby ulepszyć ofertę naszych produktów lub usług, które Ci oferujemy.
  • Ciasteczka marketingowe – dostarczane przez nas lub podmioty trzecie, pozwalają nam analizować ruch użytkownika w internecie celem dostosowania reklam wyświetlanych w serwisie do jego profilu.

Dodatkowo powyższe pliki Cookies można podzielić ze względu na czas ich przechowywania:

  • Ciasteczka sesyjne – są tymczasowo przekazywane na Twoje urządzenie i przechowywane są do w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji. Służą nam do maksymalizowania funkcjonalności witryny. Informacje, jakie w ten sposób są przez nas gromadzone wykorzystujemy do poprawy jakości serwisu oraz doświadczeń jego użytkownika
  • Ciasteczka trwałe – te pozostają na Twoim urządzeniu dłużej, umożliwiając nam rozpoznawanie Ciebie jako powracającego użytkownika serwisu, dzięki czemu jesteśmy w stanie lepiej dopasować wyświetlane treści do Twoich preferencji. Korzystamy również z mechanizmów takich jak pamięć lokalna przeglądarki (na przykład Web Storage) czy pamięć urządzenia (w przypadku aplikacji mobilnych), mogące przechowywać zarówno dane niezbędne do świadczenia żądanej usługi (na przykład dane sesji Użytkownika, preferencje i ustawienia) jak i dodatkowe informacje, takie jak unikalne identyfikatory czy dane tymczasowe przyspieszające ładowanie treści.

Ograniczenie stosowania wymienionych mechanizmów może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Serwisie. Za pomocą odpowiednich ustawień przeglądarki możliwe jest także usunięcie zapisanych wcześniej danych.

Podczas Twojej wizyty w naszym serwisie zostanie wyświetlony baner z informacją o korzystaniu z plików Cookies. Jeśli wybierzesz opcję „Zezwól na wszystkie” będzie to oznaczać, że akceptujesz wszystkie pliki Cookies, które są umieszczone w naszym serwisie oraz potwierdzasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat tych plików oraz celów ich stosowania, a także przypadków, w których dane zgromadzone z pomocą tych plików są przekazywane naszym partnerom.

W przypadku niezbędnych plików Cookies Twoja zgoda nie jest wymagana, ponieważ pliki tego rodzaju zapewniają pełne i nieprzerwane funkcjonowanie naszego serwisu.

Jeśli nie chcesz, aby opcjonalne pliki Cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu, możesz wybrać opcję “Odrzucam wszystkie”. Wybierając ją odrzucisz wszystkie, oprócz niezbędnych plików Cookies, które stosujemy w naszym serwisie.

Stosujemy również tagi pikselowe, czyli elementy umieszczane na przykład w wiadomości e-mail lub w kodzie strony internetowej, które umożliwiają monitorowanie aktywności takiej jak otwarcie wiadomości e-mail czy wyświetlenie danej strony. Tagi pikselowe są często stosowane w połączeniu z plikami Cookies.

Dostawcą niektórych Cookies są podmioty trzecie, które świadczą usługi na rzecz serwisu, co jest wyraźnie oznaczone poprzez wskazanie dostawcy przy nazwie Cookies powyżej.

Lista tych podmiotów jest zmienna, jednak wśród nich są:

Google Ads – narzędzie remarketingowe firmy Google LCC, które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu ua-pl.eTutor.pl, więcej informacji:
https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl,

Google Analytics – narzędzie zbierające informacje na temat odwiedzin serwisu ua-pl.eTutor.pl, wyświetlonych podstron i czasu, jaki Użytkownik spędził w serwisie, więcej informacji:
https://www.google.com/analytics/terms/

Facebook Pixel – narzędzie umożliwiającego kierowanie spersonalizowanych reklam do Użytkowników Facebooka, więcej informacji:
https://www.facebook.com/privacy/explanation,

Hotjar – narzędzie pozwalające Administratorowi na prowadzenie analizy aktywności Użytkownika w serwisie, w tym zbierania danych o zachowaniu i preferencjach Użytkowników w naszym serwisie, więcej informacji:
https://www.hotjar.com/privacy/

HubSpot - narzędzie do automatyzacji marketingu i zarządzania kontaktami, które monitoruje i raportuje aktywność internetową Użytkownika, więcej informacji:
https://legal.hubspot.com/privacy-policy

Pinterest Ads – narzędzie remarketingowe firmy Pinterest Europe Ltd., które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu ua-pl.eTutor.pl, więcej informacji: https://policy.pinterest.com/pl/privacy-policy

TikTok Ads – narzędzie remarketingowe firmy TikTok Information Technologies UK Ltd., które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu ua-pl.eTutor.pl, więcej informacji: https://ads.tiktok.com/i18n/official/policy/privacy.

Bing Ads (obecnie znane jako Microsoft Advertising) - narzędzie remarketingowe firmy Microsoft, które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu ua-pl.eTutor.pl, więcej informacji: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy tylko, gdy mamy do tego podstawę prawną.

Cele przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 punkt a RODO (Twoja zgoda):

  • prowadzenia konta w oparciu o opcjonalne dane osobowe, tj. dane osobowe inne niż wymagane do założenia i prowadzenia konta w opcji podstawowej,
  • marketing bezpośredni za pośrednictwem poczty elektronicznej lub powiadomień push (na przykład informowanie użytkowników o naszych produktach lub usługach bądź podmiotów trzecich, tj. naszych partnerów lub podmiotów z grupy kapitałowej), pod warunkiem uzyskania Twojej odrębnej zgody na podstawie art. 398 ust. 1 prawa komunikacji elektronicznej.

Cele przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 punkt b RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, bądź do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy):

  • zawarcie i wykonywanie łączącej nas umowy, w tym prowadzenie Twojego konta w serwisie i obsługa płatności,
  • logowanie się do serwisu przy pomocy konta zewnętrznego dostawcy (Facebook, Google, Apple, w tym poprzez alias e-mail) w celu uproszczenia procesu rejestracji i logowania, zapewnienie dostępu do konta Użytkownika i kontaktu w związku ze świadczeniem usług objętych umową,
  • zapewnienie wysokiej jakości usług, utrzymywanie działania usług, rozwiązywanie problemów technicznych,
  • wysyłanie powiadomień wiadomości powiązanych z dokonywanymi transakcjami i kończącymi się abonamentami,
  • rozliczanie umowy po jej zakończeniu.

Cele przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 punkt c RODO (wypełnianie ciążących nas obowiązków prawnych):

  • prowadzenie rachunkowości i rozliczenia podatkowe,
  • przechowywanie dokumentów księgowych przez czas wymagany przepisami,
  • obsługa reklamacji,
  • przechowywanie historii zmian w celu zapewnienia rozliczalności przetwarzanych danych osobowych,
  • usunięcie konta zgodnie z żądaniem Użytkownika.

Cele przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 punkt f RODO (nasz prawnie uzasadniony interes):

  • obsługa zgłoszeń, które do nas kierujesz, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego, telefonicznie,
  • monitorowanie aktywności w serwisach i aplikacjach mobilnych w celu rozwoju świadczonych usług i poprawiania komfortu ich użytkowania,
  • rozliczenia z partnerami, za pośrednictwem których zamawiasz nasze usługi,
  • korzystanie z usług partnerów dostarczających nam treści i oprogramowanie niezbędne do świadczenia naszych usług,
  • prowadzenie promocji, konkursów i programów lojalnościowych, w których możesz wziąć udział,
  • wprowadzanie ulepszeń w istniejących usługach i produktach (na przykład przesyłane wypracowania pomagają nam rozwijać system wykrywania i korekty błędów, a także analizować jakie rodzaje błędów popełniane są najczęściej),
  • opracowywanie nowych usług i produktów,
  • prowadzenie badań i analiz statystycznych,
  • oferowanie lepiej dopasowanych treści, w tym wyników wyszukiwania czy zawartości kursów,
  • lepsze dopasowywanie reklam, które pozwalają nam oferować część usług nieodpłatnie,
  • zapewnienie bezpieczeństwa, wykrywanie nadużyć, egzekwowanie roszczeń prawnych.

Stosowanie profilowania

Zebrane dane stosujemy także do profilowania użytkowników, to jest przetwarzamy je w sposób zautomatyzowany w celu prognozowania zachowania i osobistych preferencji użytkowników. Nie wywołuje to jednak wobec Ciebie skutków prawnych i nie wpływa w istotny sposób na Twoją sytuację.

Komu przekazujemy Twoje dane?

Powierzanie przetwarzania danych osobowych innym podmiotom

Przetwarzanie Twoich danych osobowych powierzamy:

  • podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne, świadczącym usługi hostingowe, usługi składowania danych, usługi telekomunikacyjne, obsługującym pocztę elektroniczną,
  • dostawcom modeli AI wykorzystywanych w Serwisie,
  • podmiotom realizującym w naszym imieniu wysyłkę mailingów,
  • podmiotom obsługującym w naszym imieniu płatności,
  • podmiotom prowadzącym rachunkowość i rozliczenia podatkowe,
  • podmiotom świadczącym nam usługi prawne lub usługi doradcze,
  • partnerom promującym nasze usługi,
  • administratorom grup, jeżeli korzystasz z naszych usług za pośrednictwem organizacji (takiej jak na przykład Twój pracodawca),
  • nauczycielom i podwykonawcom świadczącym dla nas usługi związane z prowadzeniem kursów językowych, jeżeli usługa z której korzystasz obejmuje opiekę lektorską lub zajęcia stacjonarne (na przykład w modelu blended learning),
  • w przypadku zajęć z nauczycielem: podmiotom oferującym narzędzia wspomagające organizację, prowadzenie i rozliczanie zajęć.

W przypadku kursów opłacanych za pośrednictwem innej firmy lub organizacji (na przykład Twojego pracodawcy), przekazujemy dane osobowe uczestników kursu do celów rozliczeń (imię, nazwisko, adres e-mail), a w przypadku niektórych naszych klientów, za Twoją zgodą, także do celów monitorowania Twoich postępów nauki. Wyrażenie takiej zgody może być warunkiem pokrycia kosztów Twojego kursu przez zewnętrzny podmiot.

Z każdym podmiotem, któremu powierzamy przetwarzanie Twoich danych, zawieramy odpowiednie umowy zapewniające ochronę danych zgodnie z wymogami RODO.

Powierzanie przetwarzania danych firmom spoza Unii Europejskiej

Korzystamy z usług od dostawców w różnych krajach, w tym mających główną siedzibę poza Unią Europejską (na przykład w USA). Regulacje prawne dotyczące ochrony danych osobowych w tych różnią się od stosowanych w Unii Europejskiej, jednak od wszystkich dostawców wymagamy, aby przetwarzali powierzone dane w bezpieczny sposób oraz zgodnie z unijnym prawem ochrony danych. W takich przypadkach Administrator zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych poprzez stosowanie mechanizmów zabezpieczających przewidzianych przez RODO. Możemy przekazywać Twoje dane osobowe do:

⎯ krajów, co do których Komisja Europejska wydała decyzje o adekwatności ochrony danych osobowych bez konieczności spełnienia dodatkowych wymogów;

⎯ innych krajów na podstawie Standardowych Klauzul Umownych z zastosowaniem dodatkowych zabezpieczeń (technicznych i prawnych) lub Wiążących Reguł Korporacyjnych lub na podstawie art. 49 ust. 1 lit. c RODO, jeśli przekazanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy zawartej w interesie osoby, których dane dotyczą, między Administratorem a Użytkownikiem spoza EOG.

Przykładami takich dostawców usług na dzień pisania niniejszej polityki prywatności są Amazon Web Services z siedzibą w USA, Google Inc. z siedzibą w USA, Facebook Inc. z siedzibą w USA, Open AI z siedzibą w USA.

Przysługujące uprawnienia

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych przysługuje Ci możliwość złożenia wniosku o:

  • dostęp do danych,
  • sprostowanie niepoprawnych danych lub uzupełnienie niekompletnych danych,
  • ograniczenie przetwarzania,
  • wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych i profilowania do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów, z przyczyn związanych Twoją szczególną sytuacją,
  • usunięcie przetwarzanych danych,
  • usunięcie danych opublikowanych bezpodstawnie w naszych serwisach internetowych,
  • udostępnienie przetwarzanych w sposób automatyczny danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, na przykład w celu przeniesienia ich do innego administratora danych.

Możliwość skorzystania z powyższych uprawnień może być uzależniona od podstawy prawnej wykorzystywania przez nas Twoich danych oraz od celu ich przetwarzania. Wnioski dotyczące przetwarzanych danych osobowych prosimy składać pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.

Większość danych osobowych powiązanych z kontem możesz przejrzeć lub zmodyfikować na stronie Ustawienia konta. Dostępna jest tam także funkcja, za pomocą której możesz zgłosić chęć usunięcia Twojego konta.

W celu autoryzacji składanych wniosków związanych z danymi osobowymi nasz pracownik może także poprosić o dodatkowe informacje, aby potwierdzić tożsamość osoby zgłaszającej żądanie.

Masz także prawo, aby w dowolnym momencie cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Masz także prawo, aby w dowolnym momencie wycofać zgodę na konkretny kanał komunikacji związanej z marketingiem bezpośrednim na podstawie przepisów ustawy prawo komunikacji elektronicznej. Możesz w dowolnym momencie wycofać zgodę na wysyłanie przez nas komunikacji marketingowej na stronie preferencji e-mail w Ustawieniach Konta, klikając na link rezygnacji w przesłanej do Ciebie wiadomości e-mail lub wycofać zgodę wysyłając taką informację na adres e-mail: dopomoga@etutor.pl

Okres przechowywania danych

  1. Twoje dane osobowe są przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów, w których dane są przetwarzane albo do czasu uwzględniania sprzeciwu, jeśli podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora lub wycofania zgody, jeśli podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda (okres retencji danych).
  2. Poniżej znajdziesz szczegółowe okresy retencji danych w zależności od ich kategorii:
    Rodzaj Danych Okres Przechowywania Podstawa Prawna
    Dane identyfikacyjne Użytkownika Przez cały okres aktywności konta Użytkownika w Serwisie, Aplikacji mobilnej + 2 lata po jej zaprzestaniu Wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) i prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci obsługi reklamacji, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    Historia aktywności w Serwisie (postępy w kursach, wyniki testów) Przez okres 30 dni Wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) i prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci obsługi reklamacji, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    Dane przetwarzane w konwersacji Użytkownika z algorytmem sztucznej inteligencji w trakcie wykonywanych lekcji (questy) Przez okres 30 dni Wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    Dane związane z kursami zamówionymi przez Zamawiającego Przez cały okres aktywności konta Użytkownika w Serwisie, Aplikacji mobilnej + 2 lata po jej zaprzestaniu Obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z przepisów prawa podatkowego lub o rachunkowości, a także prawnie uzasadniony interes Administratora - wykonanie umowy z Zamawiającym (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    Logi serwera Do 6 miesięcy Prawnie uzasadniony interes Administratora - zapewnienie bezpieczeństwa (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    Dane techniczne (IP, urządzenie) Przez cały okres aktywności konta Użytkownika w Serwisie, Aplikacji mobilnej + 2 lata po jej zaprzestaniu Prawnie uzasadniony interes Administratora - zapewnienie bezpieczeństwa (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    Poprawa jakości usług i obsługi użytkownika Przez czas prowadzenia analiz aktywności użytkowników lub do momentu, gdy wyrazisz skuteczny sprzeciw Uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników w Serwisie, Aplikacji mobilnej, a także preferencji Użytkowników w celu poprawy stosowanych funkcjonalności
    Rozwój nowych funkcjonalności Przez okres aktywnego korzystania lub do momentu usunięcia konta z Serwisu, Aplikacji mobilnej lub do momentu, gdy wyrazisz skuteczny sprzeciw Uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na rozwoju i ulepszaniu świadczonych usług
    Badanie satysfakcji Przez okres aktywnego korzystania lub do momentu usunięcia konta z Serwisu, Aplikacji mobilnej lub do momentu, gdy wyrazisz skuteczny sprzeciw Uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na poprawie jakości świadczonych usług
    Dane przetwarzane na podstawie zgody Do czasu wycofania zgody Zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
    Wysyłanie bezpośrednich komunikatów marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, powiadomień push Do momentu, gdy wycofasz zgodę na otrzymywanie komunikatów lub informacji (na podstawie przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub prawa telekomunikacyjnego) Zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w związku z wyrażoną zgodą na konkretny kanał komunikacji marketingowej
    Umożliwienie uczestnictwa w konkursie lub akcji promocyjnej (które nie mają charakteru przyrzeczenia publicznego) Do zakończenia konkursu lub akcji promocyjnej Niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    Umożliwienie uczestnictwa w konkursie lub akcji promocyjnej (które mają charakter przyrzeczenia publicznego) Do zakończenia konkursu lub akcji promocyjnej Uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na wykonaniu zobowiązań wynikających ze złożenia przyrzeczenia publicznego, organizowania konkursów lub podobnych akcji
    Realizacja obowiązków podatkowych, prawnych oraz rozliczeniowych 6 lat lub przez czas określony w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa Obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
  3. Okres retencji danych może zostać przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do dochodzenia ewentualnych roszczeń i obrony praw przez okres przedawnienia roszczeń oraz na czas prowadzenia postępowań sądowych, administracyjnych lub egzekucyjnych, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy obowiązującego prawa.

Organ nadzorczy

W przypadku gdy masz zastrzeżenia co do sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z nami. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
Strona internetowa: https://www.uodo.gov.pl/

Zmiany w polityce prywatności

Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszej Polityce prywatności, zgodnie z odpowiednimi regulacjami prawnymi. Aktualna wersja Polityki prywatności będzie dostępna na stronie internetowej
https://www.etutor.pl/regulamin/polityka-prywatnosci/.


Data aktualizacji polityki prywatności: 9 lipca 2025 r.